Sunday, November 01, 2009

TIGA MINGGU YANG KALUT DAN RIBUT




Alhamdulillah, selepas anak sulong saya berumur 20 hari barulah saya menemukan ruang dan keinginan untuk mencatat di blog. Sebetulnya sewaktu anak saya dilahirkan, saya sedang sibuk menyelaras beberapa program besar.

Dalam minggu pertama kelahiran, saya sibuk menguruskan hal-hal anak. Bermula dari nama dan surat beranak. Barang-barang keperluan isteri dan hal urut-mengurut. Ia melibatkan kos yang besar.

Selepas seminggu, saya pula bergegas mengikuti seminar ESQ 165 di Perdana Resort selama tiga hari. Selesai sahaja ESQ, saya perlu menganjurkan program untuk kakitangan PKINK di perdana resort selama dua hari. Saya menjadi pengarah program dan melibatkan anggota terpilih dari syarikat anak dan juga ibu pejabat PKINK. Ia adalah proses yang tidak begitu memenatkan tetapi memerlukan ketelitian masa dan arahan yang tepat.

Minggu lepas, saya dijemput secara 'tiba-tiba' untuk menghadiri forum di USM bersama tajuk 'LOVE IS CINTA? Hmmmm' digandingkan bersama dua panelis iaitu Ustaz Ahmad Fadhli bin Shaari dan Ustazah Mazidah. Pada 7hb november ini, saya akan ke Besut untuk satu majlis forum kesihatan jika tiada aral. Insya allah.

Doakan saya dan keluarga sentiasa berada dalam keadaan baik.

No comments: