Tuesday, January 29, 2008

Buletin Edaran Ke Maahad Tahfiz Seluruh Kelantan

Alhamdulillah, Setelah 3 minggu bertungkus-lumus akhirnya buletin pertama akan terbit esok hari. Ia akan diedarkan ke sekolah tahfiz di seluruh Kelantan (Insya Allah). Ini adalah usaha sendiri dengan sokongan moral rakan-rakan yang lain. Biarpun tugasan lain masih banyak, namun bagi saya buletin ini sangat penting ke arah pembentukan minda generasi di sekolah Yayasan Islam Kelantan.

Jauh di hati saya masih berharap agar Allah memberikan kesihatan yang baik kepada saya untuk meneruskan kerja ini. Malah, ada beberapa rakan penulis dan pelukis yang sudah menghulurkan bantuan dari jauh, itu juga besar harganya di sisi saya. Memandangkan kerja penerbitan ini dilakukan oleh saya sendiri, maka untuk mempastikan keluarannya berjalan setiap bulan memerlukan satu sikap dedikasi yang tinggi.

Maaflah, tak sempat nak tunjuk isi dan cover buletin di sini.

Buletin ini berjumlah 36mukasurat. Hitam putih. Ia diterbitkan sebulan sekali. Jika ada guru-guru sekolah Yayasan yang berminat untuk menjadi pengedar dan penjual, hubungilah saya. Insya allah saya akan hantar sendiri ke tangan anda. Jika ada peluang.

Sekian, wassalam.

No comments: