Friday, June 13, 2008

KAD JEMPUTAN KAHWIN

ASSALAMUALAIKUM

Sekadar makluman kepada pengunjung. Walimah ini akan dibuat di Batu Pahat, sebagaimana yang tertera di kad jemputan di atas. Manakala majlis menyambut menantu akan diadakan pada 23hb Ogos (Kenduri pihak lelaki). Jadi, kawan-kawan dipersilakan datang pada 23hb Ogos 2008. Insya allah kita akan edarkan kadnya pada akhir bulan Julai. Bukan apa, kalau edar kad awal sangat nanti hilang entah ke mana.

7 comments:

mie said...

alhamdulillah.. baguslah ustaz.. saya harap ustaz sentiasa bahagia hendaknya.. insyaALLAH.. ada rakan-rakan terkejut sebab ustaz kahwin tidak memberi info kepada mereka.. hehe~

(",)

http://muhamadazmi.blogspot.com

anak nah said...

Alhamdulillah, dah nak nikah Ust Ubai aku ni. Jauhnya belarak.

Dr Kadir said...

Alhamdulillah...

Mabruk us Ubai. Moga barakahnya tetap bersama...

Akhirnya Ahmad dan Siti bertemu jua... :)

afiz_aljuhr said...

tahniah........

Nazmi Yaakub said...

besar belanja tu. tak apa, dah dapat royalti novel kan :)

A. Ubaidillah Alias said...

Terima kasih atas ucapan kasih dan tahniah.Semoga jodoh kami berkekalan di dunia dan akhirat.

Mohd Zaki M Noor said...

tahniah.