Monday, July 14, 2008

Kenangan Hari Walimah

Assalamualaikum... Terlalu sibuk melalui gerbang rumahtangga hingga tak sempat untuk mencatat sebaris dua ayat. Di sini, saya paparkan secebis kenangan hari walimah.

Dari kiri : Saya, isteri, abang ipar dan kakak ipar.
Dari kiri : Tak kenal, saya, isteri dan tak dikenali.

Setakat ini majlis walimah sebelah pengantin perempuan sudahpun selesai. Cuma, majlis menyambut belum diadakan lagi. Jika tiada aral, pada 23 Ogos ini akan diadakan majlis menyambut di rumah saya. Doakan semuanya lancar.

5 comments:

adibah said...

tahniah..saya sentiasa mendoakan kalian..Hawa...semoga menjadi isteri yang solehah...

MZP said...

si diakah yang Ubai khabarkan dulu? ingat lagi Ubai khabarkan pada saya, dia seorang perempuan Johor?

amiza khusyri said...

Barakallahulakuma, Wabaraka'alaikuma, Wajama'abainakuma Fi Khair...

Amiza, ITQAN.

Akhi Mizi @ Akhi Masrawi said...

mabruk ubai, semoga najah dengan hidup sebagai suami isteri. cubaan banyak dan tabahlah laluinya kerana di sisi Tuhan pinjamkan kita seseorang yang kita cintai

A. Ubaidillah Alias said...

Terima kasih kepada semua. Zaki, dialah orangnya.

TQ.