Friday, August 28, 2009

Berprogram di Kelantan Trade Centre (KTC)

Pada 4 Ogos bersamaan hari ketiga saya mula bekerja, saya sudah melibatkan diri sebagai penyelaras program di KTC. Iaitu seminar pengurusan organisasi yang dihadiri oleh Dato', Dr, YB, ahli lembaga kerjaan negeri dan lain2. KTC atau Kelantan Trade Centre adalah bangunan eksklusif yang terdiri daripada dewan seminar dan hotel. Lokasinya bersebelahan stadium KB sahaja. Harga sewa dewan sehari ialah RM 7K. Mahal bukan?
Meja pendaftaran peserta. Saya jadi penyambut tetamu yang majoritinya saya sudah kenali melalui akhbar Harakah dan media perdana.
Ini adalah suasana dewan KTC sewaktu awal pendaftaran pagi. Masih kosong dan lengang dari peserta.

Ini pula suasana dewan yang sudah dipenuhi peserta. Saya juga terlibat bagi mengacara satu slot dalam Seminar ini. Jadi pengerusi adalah suatu yang biasa, tapi apabila anda berada di hadapan orang berprofil tinggi...kekadang anda gugup. Tapi, so far saya dapat uruskan dengan baik.

No comments: