Monday, August 03, 2009

Terima Teguran dan Lakukan Perubahan

Pertamanya ana memohon maaf atas kekurangan peribadi ana. Menerusi teguran daripada pengunjung yang membahasakan dirinya sebagai SAYA, ana menyedari bahawa itu adalah lumrah kehidupan. Ana terima segala kritikan itu dan kita sama2 doakan ada perubahan yang lebih baik.

Rasanya, soal hormat itu sememangnya perlu. Apapun...sebagai menghormati yang menegur. Ana mohon maaf atas kesilapan tutur bicara. Untuk selepas ini, kita boleh berbincang dalam perkara yang lebih besar dan membicarakan kritikan yang lebih membina. Ana mohon maaf atas ketidak sempurnaan ana sebagai insan.

Diharapkan kepada semua pembaca blog yang mahu menegur, memberi komen, memberi kritikan...silalah ajukan. Jangan simpan belakang. Insya allah...ana sebagai manusia biasa, akan melihat dan menilai dengan jujur. Kalau rasional, kita diskusikan bersama. Jika kurang rasional, kita abaikan.

Apapun...terima kasih. Ayuh, kita teruskan semangat ukhuwwah Islamiyah. kepada pengunjung yang bernama saya, tak mengapalah hilang rasa hormat pada ana. Yang penting, silaturrahim wajib di jaga. Jangan sampai berbalah perkara kecil, sampai kita sanggup memutuskan silaturrahim. Tegurlah pihak ana jika masih ada perkara yang perlu diperbaiki.

Syukran...wajazakallahu khair.

No comments: