Thursday, September 03, 2009

GAMBAR-GAMBAR BERHARGA RM 50

Sekejap tadi saya menerima sekeping CD dari jurugambar profesinonal, nama mesranya Che Mat. Dia menyerahkan kepada saya CD yang mengandungi 10 keping gambar yang diambil sempena gimik perasmian novel Mengintai Cinta Khalifah. Saya pun memberikan RM 50 sebagai upah perkhidmatan. Di sini, saya hanya letakkan beberapa keping sahaja.

Klik untuk imej lebih jelas.



Ust Mohammed bin Ya memperkenalkan saya kepada MB

Sayapun bersalaman sambil menyerahkan gunting untuk memotong ribbon.

Tok guru memotong riben sambil diperhatikan tetamu.

Tok Guru meminta saya menandatangani autograph, saya bilang 'Sudahpun ditandatangani' khas untuk Tok Guru.

Tok guru tanya, kenapa berikan dua buah novel kepadanya? Saya jawab, satu untuk Tok Guru dan satu lagi untuk cucunya.

Tok guru bilang, mana cukup...cucunya ada berpuluh orang. Kami ketawa kecil.

No comments: