Sunday, October 01, 2006

ENTRY yang Sukar

Inilah kali pertama saya merasakan terlalu sukar untuk menulis satu entry. Bukan kerana ketiadaan idea, tetapi kerana ketiadaan masa dan peluang. Saya terpaksa merancang masa dengan baik untuk menjengah ke cyber cafe dan menulis dengan pantas semua yang berada di dalam cepu otak sendiri.

Jika di mesir, saya tidak perlu gusar untuk mencari tempat. Di mana-mana sahaja ada siber cafe. Sekitar rumah saya sudah ada 2 siber cafe. Tetapi, setelah balik ke kampung...saya perlu mencari siber cafe dengan menaiki kereta terlebih dahulu. Paling dekat jaraknya ialah 5km. Sungguh jauh rasanya.

Sekarang, saya mempergiatkan proses pembikinan novel grafik kedua. Dalam masa yang sama, menjadi imam terawih di kampung. Tahun ini, adalah tahun yang paling melegakan selaku imam terawih. Jika tahun lepas, saya perlu bergilir ke masjid Besar Salor. Tahun sebelumnya juga begitu. Apapun, mudah-mudahan saya diberikan kesihatan untuk menjalankan tugas imam terawih dengan baik.

Selamat Berpuasa dan Selamat Berterawih!

Siru ala barakatillah.

Wassalam.

1 comment:

tintaHati said...

Selamat berkarya dan selamat menempuh Ramadhan al mubarak!