Tuesday, December 02, 2008

4 KARYA SUDAH TERHASIL (6 Lagi Menyusul)

Sepanjang saya menjadi penulis (yang masih baru)... sudah empat karya yang mampu saya siapkan. Bermula tahun 2005 sehingga 2008(lebih kurang tiga tahun). Dua daripadanya sudah memasuki pasaran iaitu :

1- "SEKUDUS NUR ILAHI" (PTS Publications) - Kisah perbandingan agama Islam dan Kristian.
2- "WARKAH CINTA BERBAU SYURGA". (PTS Publications) - Kisah cinta Islami siswa-siswi.

Dan dua lagi akan memasuki pasaran tahun hadapan iaitu :

1- "HEI KAWAN! JANGAN PATAH SEMANGAT!" Buku motivasi remaja yang akan diterbitkan oleh KarnaDya Solutions.
2- Sebuah novel "MENGINTAI CINTA DARI KAMAR AL-KHALIFAH". (PTS Publications) - Kisah percintaan monyet yang cuba diislamisasikan dan perang ideologi antara Islam dan Yahudi.

Saya sudah merancang untuk menyiapkan 10 judul dalam masa lima tahun. Ada 6 buah judul lagi yang bakal saya siapkan. Saya bercita-cita agar pada tahun 2010...saya akan mempunyai 10 buah buku tulisan sendiri. Iaitu 5 buah novel dan 5 buah buku motivasi. Entah mampu atau tidak, saya tidak kisah...asalkan saya mempunyai cita-cita sudah pasti saya akan mengejarnya.

Buat masa sekarang saya sedang menulis sebuah buku motivasi remaja "AKU MAHU JATUH CINTA! Tapi...dengan siapa?" dan bercadang untuk menerbitkannya dengan KarnaDya atau Telaga Biru. Itupun jika manuskripnya bagus. Selain itu, aku sedang merangka novel ketiga ~Jika Tuhan Izinkan~

Semua ini adalah hasrat dan visi yang mahu dicapai. Andai umur panjang...dan jika tuhan izinkan. Aku akan menyiapkannya. Insya Allah.

Doakan saya...

1 comment:

mie said...

Semoga berjaya..insyaALLAH...

Selamat Hari Raya Aidiladha... :)