Thursday, December 28, 2006

NOVEL "MENCARI CINTA KHALIFAH"

Dua hari lepas saya mendapat panggilan daripada wakil PTS Millennia Publication, bahawa novel saya 'Izinkan Aku Pergi' akan diterbitkan pada awal tahun 2007. Jika sebelum ini novel saya tidak berteman, sekarang temannya sudah ada. Iaitu ada satu lagi judul novel Islamik yang bakal diduetkan dengan kelahiran novel kedua saya. Alhamdulillah, penantian saya berakhir juga akhirnya.

RALAT

Lagi, buat makluman...Judul novel itu telahpun diubah daripada 'Izinkan Aku Pergi' kepada 'Mencari Cinta Khalifah'. Saya sedar ada bloggers yang tersilap faham. Buku ini adalah buku kedua saya...cuma isinya, judulnya dan penampilannya dibuat sedikit perubahan.

Apapun, hari ini saya akan menyerahkan manuskrip novel tersebut ke pihak PTS Millennia menerusi emel. Saya mengucapkan terima kasih kepada cik Nurul Hafizah di atas kerjasama yang diberikan. Jika tidak salah, cik Nurul Hafizah bakal menguruskan penerbitan novel kedua saya menerusi PTS ini.

Doakan supaya urusan novel kedua saya kali ini berjalan dengan baik. Amin ya rabb!

No comments: